Hopp til innhold
Fraktinformasjon Fraktinformasjon

Behandling og levering av bestillinger

Alle pakker sendes som klimanøytrale servicepakker med sporing og forsikring!


Alle bestillinger innkommet før klokken 14:00 sendes normalt ut den samme dagen. Bestillinger innkommet lørdager, søndager samt helligdager sendes ut ved første mulige virkedag. Normal postgang er vanligvis ca 1-3 virkedager. Leveringer til Nord kan ta ytterligere 1-2 dager.


Klarna Faktura

Porto kr 99,- + fakturageb. kr 49,-
Pakken sendes med faktura. Da har man 14 dagers betalingsfrist.

Vi sender deg en e-mail med pakkens sporingsnummer i forkant av utsendelse av pakken. Man kan da selv følge pakkens postgang på Postens hjemmeside: http://www.bring.no og hente ut pakken ved hjelp av sporingsnummeret så snart pakken har ankommet ditt lokale postkontor.
For at du skal få raskest mulig varsel når pakken din har ankommet ditt postkontor har vi valgt å sende kundene varsel på sms og/eller e-mail. Det blir normal da IKKE sendt ut hentelapp. Når pakken ankommer ditt lokale postkontor vil du få varsel om dette samt sporingsnummeret på pakken din via sms og/eller e-mail. Det er derfor viktig at du som kunde har oppgitt riktig info ang. mob.nr og e-mail


Visa, Mastercard og Eurocard

Porto kr 99,- + eksp.gebyr kr 0,-
Direktebetaling som går via PayPal. Den enkleste og rimeligste måten å betale dine produkter er ved bruk av Visa, Mastercard eller Eurocard.

Vi sender deg en e-mail med pakkens sporingsnummer i forkant av utsendelse av pakken. Man kan da selv følge pakkens postgang på Postens hjemmeside: http://www.bring.no og hente ut pakken ved hjelp av sporingsnummeret så snart pakken har ankommet postkontoret. Pakken blir sendt til adressen du som kunde har oppgitt. Posten sender derfra pakken til ditt lokale postkontor. For at du skal få raskest mulig varsel når pakken din har ankommet ditt postkontor har vi valgt å sende kundene varsel på sms og/eller e-mail. Det blir normal da IKKE sendt ut hentelapp. Når pakken ankommer ditt lokale postkontor vil du få varsel om dette samt sporingsnummeret på pakken din via sms og/eller e-mail. Det er derfor viktig at du som kunde har oppgitt riktig info ang. mob.nr og e-mail


Forksuddbetaling (overføring)

Porto kr 99,- + eksp.gebyr kr 29,-
Du kan forskuddbetale din bestilling via din bank. Dette gjør det noe billigere. Velger du forskuddsbetaling overfører du ditt beløp til konto nummer: 1503.22.35805 og setter ditt ordre nummer (dette får du når du bestiller) i ruten "Melding til mottaker" på din giro.

NB: Ang. Forskuddsbetaling: Dette er betalingsformen som tar lengst tid og forsinker utsendelsen av varene/ordrene med 1-2 dager. Dette fordi det tar 1 virkedag før innbetalingen er registrert på vår bankkonto og ytterligere 1 dag før innbetalerens (kundens) navner blir registrerbar og kan knyttes til transaksjonen.

Vi sender deg en e-mail med pakkens sporingsnummer i forkant av utsendelse av pakken. Man kan da selv følge pakkens postgang på Postens hjemmeside: http://www.bring.no og hente ut pakken ved hjelp av sporingsnummeret så snart pakken har ankommet postkontoret. Pakken blir sendt til adressen du som kunde har oppgitt. Posten sender derfra pakken til ditt lokale postkontor. For at du skal få raskest mulig varsel når pakken din har ankommet ditt postkontor har vi valgt å sende kundene varsel på sms og/eller e-mail. Det blir normal da IKKE sendt ut hentelapp. Når pakken ankommer ditt lokale postkontor vil du få varsel om dette samt sporingsnummeret på pakken din via sms og/eller e-mail. Det er derfor viktig at du som kunde har oppgitt riktig info ang. mob.nr og e-mail


Postoppkrav

Porto kr 99,- + oppkravsgebyr 50,- eksp.gebyr kr 29,-
Vi sender deg en e-mail med pakkens sporingsnummer i forkant av utsendelse av pakken. Man kan da selv følge pakkens postgang på Postens hjemmeside: http://www.bring.no og hente ut pakken ved hjelp av sporingsnummeret så snart pakken har ankommet postkontoret. Pakken blir sendt til adressen du som kunde har oppgitt. Posten sender derfra pakken til ditt lokale postkontor. For at du skal få raskest mulig varsel når pakken din har ankommet ditt postkontor har vi valgt å sende kundene varsel på sms og/eller e-mail. Det blir normal da IKKE sendt ut hentelapp. Når pakken ankommer ditt lokale postkontor vil du få varsel om dette samt sporingsnummeret på pakken din via sms og/eller e-mail. Det er derfor viktig at du som kunde har oppgitt riktig info ang. mob.nr og e-mail

Du må da betale for å få varen utlevert. Hvis en forsendelse inneholder flere kolli, betaler du oppkravsgebyret kun én gang. (Skulle det vise seg at pakken din har ankommet feil postkontor så ta kontakt med oss snarest slik at vi kan få varslet Posten om dette. Pakken blir da umiddelbart sendt til riktig adresse) Vi forbeholder oss retten til å debitere deg for alle våre utgifter som oppstår i forbindelse med pakker som ikke blir hentet på posthus/utleveringssted.

NB: Ønsker du hurtigst mulig levering anbefales du å velge betalingsalternativet:

  • Postoppkrav (betaling ved utlevering av pakken på postkontoret)
  • PayPal (direktebetaling med Visa, Mastercard, kredittkort etc)
  • PayPal (direktebetaling med Visa, Mastercard, kredittkort etc)
Disse alternativene gir oss muligheten til å sende ut bestillingene direkte.


Uavhentede forsendelser

Uavhentede postoppkravspakker vil bli belastet kunden med kr 285,- Dette for å dekke inn noen av våre Porto og emballasjekostnader. Kunden vil da få tilsendt en regning pålydende dette beløpet med 14 dagers betalingsfrist. Betales ikke regningen innen fristen, sendes den videre til inkasso.

Fortsett